Reklamacje
Produkty zakupione w sklepie internetowym www.smartlashes.pl objęte są 24 miesięczną gwarancją (w przypadku osób fizycznych). Sprzedawca odpowiada za wszystkie wady produktu obecne w chwili odbioru towaru przez kupującego lub które ujawnią się w okresie gwarancji. Gwarancja nie obejmuje wad spowodowanych niewłaściwą obsługą lub uszkodzeniami mechanicznymi. Reklamacje można składać drogą pocztową lub osobiście.
Zwrot towaru za pośrednictwem poczty, kuriera:
- Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny. Wszystkie niezbędne informacje do wypełnienia formularza znajdują się na fakturze. Prosimy o jak najdokładniejsze opisanie wady produktu.
- Do paczki dołącz kopię faktury.
- Towar starannie zapakuj, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.
Intersmart, s.r.o.
Praha 8 186 00
Godziny otwarcia pon.-pt. 9:00-18:00.
- Po otrzymaniu towaru sprawdzimy go i przekażemy do działu reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
- Koszty pocztowe za wysłanie reklamacji zwrócimy tylko w przypadku uznanej reklamacji i wysłania potwierdzenia nadania przesyłki w ciągu 15 dni od jego wystawienia.
Zaloguj się