Reklamacje

Produkty zakupione w sklepie internetowym www.smartlashes.pl objęte są 24 miesięczną gwarancją (w przypadku osób fizycznych). Sprzedawca odpowiada za wszystkie wady produktu obecne w chwili odbioru towaru przez kupującego lub które ujawnią się w okresie gwarancji. Gwarancja nie obejmuje wad spowodowanych niewłaściwą obsługą lub uszkodzeniami mechanicznymi. Reklamacje można składać drogą pocztową lub osobiście.

Zwrot towaru za pośrednictwem poczty, kuriera:

  • Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny. Wszystkie niezbędne informacje do wypełnienia formularza znajdują się na fakturze. Prosimy o jak najdokładniejsze opisanie wady produktu.

  • Do paczki dołącz kopię faktury.
  • Towar starannie zapakuj, aby zapobiec uszkodzeniu podczas transportu.


    Intersmart, s.r.o.

    Nekvasilova 692/27

    Praha 8  186 00

 

Godziny otwarcia pon.-pt. 9:00-18:00.

  • Po otrzymaniu towaru sprawdzimy go i przekażemy do działu reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od rozpoczęcia procedury reklamacyjnej.
  • Koszty pocztowe za wysłanie reklamacji zwrócimy tylko w przypadku uznanej reklamacji i wysłania potwierdzenia nadania przesyłki w ciągu 15 dni od jego wystawienia.