Jak korzystać ze Smart-punktów?

Korzystanie ze Smart-punktów jest dostępne tylko dla użytkowników zarejestrowanych na stronie internetowej. W celu uzyskania i korzystania ze Smart-punktów zaloguj się do konta osobistego. Smart-punkty naliczane są zgodnie z aktualnymi przepisami, które mogą się zmieniać. Dodatkowe Smart-punkty zostaną naliczone na Twoje konto po opłaceniu zamówienia. Zamówienia złożone przez telefon, e-mail lub w inny sposób, przez niezarejestrowanego użytkownika nie otrzymują Smart-punktów. Uzyskanie Smart-punktów jest możliwe tylko w przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem konta osobistego. W przypadku konieczności wprowadzenia jakichkolwiek zmian wymagających interwencji pracownika działu obsługi klienta, Smart-punkty zostaną zwrócone na Twoje konto. Smart-punkty można wykorzystać podczas składania zamówienia w koszyku (w lewej dolnej części).

Należy pamiętać, że tylko zalogowani użytkownicy mogą przesyłać zapytania