Zwroty i wymiana

Drodzy klienci, kupiliście produkt przez nasz sklep internetowy i odpowiada Waszym wymaganiom? Klient, który zawarł umowę z internetowym e-shopem www.smartlashes.cz ma prawo odstąpić od umowy zakupu, w prawnie ustanowionym terminie 14 dni od dostarczenia towaru, bez podania powodu. Prawo obowiązuje również na produkty zakupione w showroomie Smart Lashes

Jak postępować przy zwrocie?

Wypełnij i wydrukuj formularz reklamacji. Prosimy o dokładne wypełnienie formularza reklamacji, dzięki temu przyśpieszymy i ułatwimy cały proces odstąpienia od umowy. Dane potrzebne do wypełnienia formularza znajdziesz na fakturze. Do opakowania dołącz kopię faktury. Towar dokładnie zapakuj, żeby nie doszło do jego uszkodzenia w czasie przesyłki. Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni od jego dostarczenia, w oryginalnym opakowaniu, wraz z wszystkimi jego komponentami, na adres firmy:

Intersmart s.r.o, Nekvasilova 692/27, Praga, 18600.

Koszty zwrotu przesyłki ponosi kupujący. Przesyłek za pobraniem opłaty nie przyjmujemy. O decyzji przyjęcia reklamacji poinformujemy Cię emailem do 14 dni. Fakturę korygującą odeślemy w załączniku.

 

Które towary są objęte prawem do odstąpienia od umowy?

Tylko produkty, które:

- obowiązuje okres 14 dni,

- są zapakowane w oryginalne opakowanie,

- są dostarczane ze wszystkimi komponentami zawartymi w pakiecie sprzedażowym,

- nie były używane,

- opakowanie sanitarne nie jest uszkodzone,

- nieuszkodzony,

- nie wykazują śladów użytkowania.

W przypadku nieprzestrzegania powyższych instrukcji sprzedawca nie może zwrócić klientowi pełnej kwoty zakupu produktu ani odmówić odstąpienia od umowy. Kwota zwrotu zostanie ustalona indywidualnie.

Jak oblicza się 14 dni?

Okres odstąpienia trwa 14 dni kalendarzowych, a nie dni roboczych, i zaczyna biec następnego dnia kalendarzowego po otrzymaniu towaru przez konsumenta (np. Jeśli klient przejmie towar w piątek, okres odstąpienia liczy się od soboty włącznie). W celu dotrzymania terminu decydujące jest wysłanie wypłaty. Okres odstąpienia uważa się zatem za zachowany, jeżeli konsument prześle przedsiębiorcy powiadomienie o odstąpieniu od umowy.

 

Kiedy i jak klient otrzyma zwrot pieniędzy?

Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kwoty pieniężnej klientowi w ustawowym terminie 14 dni, przelewem bankowym. Zwrot pieniędzy klientowi nie jest możliwy, zanim towary zostaną zwrócone sprzedawcy. Koszt zwrotu towaru w tym przypadku ponosi kupujący. Możesz również otrzymać pieniądze osobiście w naszym sklepie.

 

Formularz reklamacji można pobrać tutaj.